HTML

a reklámról..

Nem igaz, hogy a reklám szükséges rossz. A reklám egy csodálatos világba vezet, ahol minden megtörténhet, akár csak Alízzal csodaországban. A reklám fantázia és kreativitás. Reklámmal foglalkozni életfogytig tartó játék - játékszabályok persze mindenhol vannak. :) Ha csak egy pillanatig is elmerengsz egy microsite-on, egy banneren vagy sajtóhirdetésen, ha boldogabban indul a napod, mert egy humoros vagy szép üzenetet kaptál, akkor megérte. Az igazi reklám szerethető, és gazdagabbá tesz egy élménnyel. Az, hogy emellett elad egy terméket vagy érzést.. már csak hab a tortán. :)

Címkék

art (1) big idea (7) citylight (1) design (3) email (1) eu (1) fmcg (1) funny (6) komment nélkül (4) microsite (8) msn (1) music (1) offline (6) online (9) reklám (1) retro (4) szoftver (1) tcr (3) tech (3) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Petruss: A DVD meghajtót azért nem javasolnám :D De lehet ez a jövőben "pisilnisemegyekki olyan nagyon net... (2007.11.21. 16:19) Ha ki kell menned...
  • Dudvaface: Olvasd el a cikket és megtudod :P (2007.11.21. 15:56) Ha ki kell menned...
  • Pöcök: És akkor ez h történik, rányomok arra, h briósozni kell, kinyitom a dvd meghajtót és ráküldöm? (2007.11.21. 15:40) Ha ki kell menned...
  • Utolsó 20

My Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Ha ki kell menned...

2007.11.20. 21:12 :: Petruss

Nagyszerű ötlettel állt elő az ING: online WC-t nyitott!

A dolog mögött, persze némi önös érdek is megbújik, de ez cseppet sem vesz el az internetes toilet-használat értékéből, sőt talán még erősíti is azt.

Az url egy kollégák közt járatos levelezőlistára érkezett, és egy nyugodtabb pillanatban kattintottam rá, mikor néhány perc alatt próbáltam behozni a vicces-levelek végigböngészésében szerzett több hetes lemaradásomat..

Az I NeedToGo cím máris sokat sejtetett, de ebből még bármi lehetett volna.. Aztán a design meghatározta a már sejtett témát, miszerint tényleg egy mellékhelységbe készülünk épp belépni.

A fogadó táblák közt még probléma nélkül választottam a kislányt, de a következő kérdés zavarba hozott. Ilyen kérdést igazán nem illik feltenni..

A két rossz közül a kevésbé kínosat mégis csak kiválasztottam, ha már egyszer nem tudtam legyőzni a kíváncsiságomat.. :) Így aztán elindult a kaland, és beléptem életem első online nyilvános WC-jébe.

Eleinte nem történt semmi különleges. Benyitottam az ajtón, végig a folyosón, be a női WC-be és onnan a baloldali fülkébe. A tükörbe így online nem néztem bele, ami fura, mert amúgy biztos nem hagynám ki, de a dolgom végezte közben kedves kis meglepetés ért: online játékokra emlékzetető módon megjelent egy töltőcsík és, ahogy az esemény zajlott, szépen feltöltődött 100%-ig.

Igazán mókás módja ez a pisilésnek. :)

Kifelémenet találkoztam Pauline-nal. Nagyon kedves, az Almodovar filmek szereplőire emlékeztető figura volt, de biztos, hogy sokáig nem bírtam volna ki vele, mert ahogy odaértem, szóhoz sem hagyott jutni, rögtön nekikezdett a mondókájának és amíg együtt voltunk, be nem állt a szája.. :)

Fizetni ugyan nem szerettem volna - mindig is zavart, hogy a WC használatért itt-ott pénzt kérnek -, de másképp nem lehetett továbblépni, így aztán rákattintottam a fizetés gombra.. reméltem, hogy nem a bankszámlám számát szeretnék elkérni egyetlen vizuális mosdóhasználatért.

És akkor elkezdett beszélni..

Pauline elmondta, hogy itt minden ingyen van, és ő is csak digitalizálva van ám, nem a számítógépemben ül. Szóval igazán megnyugodhattam, hogy valójában nem kell a hét minden napján 24 óráznia, hogy az internet összes felhasználóját itt wc-ztesse.

Ingyen van, akárcsak a szomszéd site mellette.. meg is néztük együtt.
Az ING site-ja volt a baloldali bérlő.

Pauline kicsit beszélt még, nehezen engedett el, és megkért, hogy menjek vissza. Ilyenkor persze az ember mindent megígér, csak hogy szabaduljon, de amit akkor még én se sejtettem, valóban visszatértem, ráadásul legalább háromszor vagy négyszer, köztük egy alkalommal francia nyelven is. :)

Megígértem, hogy a barátaimat is elküldöm, így kérlek kattintsatok az online WC-re, és mondjátok meg Pauline-nak, hogy üdvözlöm..

Aztán, ha elvégeztétek a dolgotokat, Ti is nézzetek be a szomszédos ING site-ra.
Igazán megérdemli, ha már ilyen nagyszerű wc-t üzemeltet.. :)

6 komment

Címkék: online funny microsite big idea

A bejegyzés trackback címe:

https://adlover.blog.hu/api/trackback/id/tr9233523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marhácska 2007.11.21. 14:32:46

Hatalmas ötlet :DDDD
Ide még a buditime-osok sem tudnak virtuálisan kimenni :DDD

Zsombor 2007.11.21. 15:12:41

Az biztos, ezt nem tudnák alulértékelni..

Budi lover 2007.11.21. 15:36:02

Hát ez nagyon kemény gyerekek virtuális WC :)))
Nem betegebb az ötlet mint a buditime.hu :DD

Pöcök 2007.11.21. 15:40:04

És akkor ez h történik, rányomok arra, h briósozni kell, kinyitom a dvd meghajtót és ráküldöm?

Dudvaface 2007.11.21. 15:56:50

Olvasd el a cikket és megtudod :P

Petruss 2007.11.21. 16:19:18

A DVD meghajtót azért nem javasolnám :D

De lehet ez a jövőben "pisilnisemegyekki olyan nagyon netfürrő vagyok" tábor találkozóhelye - az ING támogatásával.. virtuális világhoz ez dukál! :)
süti beállítások módosítása