HTML

a reklámról..

Nem igaz, hogy a reklám szükséges rossz. A reklám egy csodálatos világba vezet, ahol minden megtörténhet, akár csak Alízzal csodaországban. A reklám fantázia és kreativitás. Reklámmal foglalkozni életfogytig tartó játék - játékszabályok persze mindenhol vannak. :) Ha csak egy pillanatig is elmerengsz egy microsite-on, egy banneren vagy sajtóhirdetésen, ha boldogabban indul a napod, mert egy humoros vagy szép üzenetet kaptál, akkor megérte. Az igazi reklám szerethető, és gazdagabbá tesz egy élménnyel. Az, hogy emellett elad egy terméket vagy érzést.. már csak hab a tortán. :)

Címkék

art (1) big idea (7) citylight (1) design (3) email (1) eu (1) fmcg (1) funny (6) komment nélkül (4) microsite (8) msn (1) music (1) offline (6) online (9) reklám (1) retro (4) szoftver (1) tcr (3) tech (3) Címkefelhő

Utolsó kommentek

  • Petruss: A DVD meghajtót azért nem javasolnám :D De lehet ez a jövőben "pisilnisemegyekki olyan nagyon net... (2007.11.21. 16:19) Ha ki kell menned...
  • Dudvaface: Olvasd el a cikket és megtudod :P (2007.11.21. 15:56) Ha ki kell menned...
  • Pöcök: És akkor ez h történik, rányomok arra, h briósozni kell, kinyitom a dvd meghajtót és ráküldöm? (2007.11.21. 15:40) Ha ki kell menned...
  • Utolsó 20

My Flickr

Nincs megjeleníthető elem

Lüke Aladár az EU-ban

2007.11.19. 10:00 :: Petruss

A Mézga család gyermekkorom mindennapjainak elválaszthatatlan része volt. Emlékszem, milyen izgalommal vártam a TV macit, aki esténként a leginkább kedvelt programjaimat vezette elő.

Aztán én felnőttem, Mézgáék pedig eltűntek a képernyőről, és az életemből..
Nem éreztem fájdalmasnak a hiányukat, mégis amikor néhány évvel ezelőtt feltűntek a Danone joghurtok fedőfóliáin, nosztalgikus hangulatba kerültem. :)

Azóta több alkalommal is viszont láttam őket. Nem is olyan régen, egyik reggel még a tévében is találkoztunk. Mézga Géza épp MZ/X-től kért némi segítséget a tanulásra önmaguktól képtelen, minden tárgyból bukásra álló gyerekei számára.. Micsoda jó apa!  Persze mint minden próbálkozása, ez is rosszul sült el, de én legalább jól szórakoztam. :)

A társadalom-formáló TCR kampányokat mindig különleges figyelemmel kísérem, így talán az sem véletlen, hogy Mézgáékkal az interneten is összefutottam...

Nagyon kedvesek voltak, beinvitáltak a nappalijukba, leültettek, és még egy kis pulyka nuggets-szel is megkínáltak.. de legfőképpen az EU hatására pozitív irányba változott fogyasztói jogaimra szerették volna felhívni a figyelmemet.

Nem mondom, hogy mindent végigböngésztem, de Aladár igazán figyelmesen válaszolt a kérdéseimre, én pedig nem szerettem volna azzal megbántani, hogy semmit sem kérdezek. :)

A nappali nem volt épp vendégfogadásra alkalmas, kisebb rendetlenség uralkodott. Ha tippelnem kéne, azt mondanám, hogy a család épp most tért vissza egy tengerparti nyaralásból, és ahogy értesült az érkezésemről, mindent eldobva nagytakarításba kezdett, egyetlen porszívó segítségével.

Lehet, hogy jobb lett volna, előbb behordani a bőröndöt a hálószobába, de én nem bánom. :) Legalább látom, hogy még mindig nagy élet van náluk, mint ahogy az emlékeimben is rendetlen, de kedves ismerősökként élnek..

Bár nem kínáltak, elsőként mégis a pulyka nuggets-et kóstoltam volna meg, mikor Aladár a termékmegjelölésekről kezdett magyarázni.

Aztán szépen végignéztem az összes apró tárgyat, ami a földön vagy a kanapén hevert, belenéztem a számítógépbe, és szemügyre vettem a szigorú tekintetű bíró képét is a falon.

Aladár türelmesen mesélt mindenről, de csak dióhéjban, így aztán egyáltalán nem unatkoztam, viszont tájékozottabb lettem mint a találkozásunk előtt.

Nagyon kellemes látogatás volt, és külön öröm, hogy Aladár vezetett végig az EUs fogyasztói jogaimmal kikövezett úton.

A másik kellemes csalódás, hogy a microsite készítője nem más, mint a Wunderman, akikhez nemrég nekem is volt még némi közöm. :)

És, hogy nem vásároltak saját url-t, csakis azért bocsánatos bűn, mert így legalább számomra is kiderülhetett, ki áll Mézgáék háta mögött :)

Gratula az ötlethez - bár ebben nem vagytok biztos, hogy kihez tartozik -, és a megvalósításhoz - utóbbihoz a Wundermanos kollégáknak! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: eu online funny microsite tcr

A bejegyzés trackback címe:

https://adlover.blog.hu/api/trackback/id/tr36233383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása